25 Haziran 2010 Cuma

BONBON BEBEKLERİ

CEMRE BEBEK İÇİN ZONGULDAK YOLCUSU ANAHTARLIK BEBEK ŞEKERLER

+ + +


Kurban bayramı için okulda dağıtılmak üzere miniklere süpriz olması açısından minik hediyelikler istediler bizden.Biz diyorum çünkü kızımla birlikte hazırladık hepsini :)
Minik kutulara kırmızı mavi kocaman kurdelalarla süsleyerek uğur böcekleri takıp, içine çikolataları doldurup okula yolladık..Çığlık kıyamet dağıtıldığı haberini alınca yüzümde açan gülücükleri siz tahmin edin :):)




14 Ekim 2010 Perşembe

DAĞHAN VE KUZEY BEBEK ŞEKERLERİ





Bu sefer ki bebek şekerlerim 2 ayrı hamile arkadaşım içindi.Toplamda 6 modellik bir sepet gibi oldu.Emzikli, biberonlu ve papyonlu ayıcık.Ayrıca aralara kattığım lavantalı kedicikli ve uğur böcekli keseler. 

Bir sepet DAĞHAN bebek için, diğer sepet haftaya Dünya'ya gelecek olan KUZEY bebek için...


NİKAH ŞEKERLERİ...

Bu sefer bebek değil güzeel bir nikaha şahitlik ettik.Yakın bir arkadaşımız için hazırladım bu şekerleri.Renk seçimini de bana bırakınca mor ve beyazı tercih ettim.250 adet hazırlandı...Erhan ve Gülbahar çifti için...Bir ömür boyu mutluluk onların olsun :))



 
Bu sefer ki şekerlerim İstanbul'dan Defne hanım için bu ay Dünya'ya getireceği sevgili oğlu Yekta bebek adına hazırlandı.Aslında uzun zaman konuştuk defne hanımla..Araya bayram tatili girince de işimizi garantiye alalım diye, Yekta bebeğin süprizine karşılık önceden teslim edip rahat bir nefes aldık.İki model beğendi defne hanım.Lavanta dolu keselerle mini hırka ve tulum şeklinde çubuklarımız.
Teslim aldığında ki telefonu KOCAMAN GÜLÜMSETTİ  BENİ :)) 
Sağlıklı bir doğum, uzun bir ömür diliyorum size ....


+  +  +

TUNA BEBEK MEVLÜT ŞEKERLERİ

Ayla hanım oğlu Tuna bebek için 40 mevlütünde kullanılmak üzere sade ama cicili bir kutu modeli istedi benden.Annelerimizin bana güvenerek fikirleri bana bırakması beni o kadar mutlu ediyor ki!!! O kadar tatlı geri dönüşler alıyorum ki...:)

Bu mavi-kırık beyaz ve mavi puantiyeli karışık kutular çok yakın bir yere hemen yanı başımızda ki Adapazarına gitti.
Minik bir kurdela ile hareket katıldı..Tuna'ya sağlıklı bir ömür dilerim....



+   +  +

SELİN BEBEKBu modelim sipariş esnasında ortaya çıktı.Bana Burs'dan ulaşan Esma hanım Dünya'ya gelecek olan minik kızı Selin için hem kutulu, hem ayıcıklı hem kurdelalı bir şey olsun size bırakıyorum deyince bu model çıkıverdi ortaya! :) Başına kurdelasını takmış ayıcık model-87 olaerak bonbon butik'teki yerini aldı :))
Selin'e HOŞGELDİN diyorum...

 

 

DAĞHAN VE KUZEY BEBEK ŞEKERLERİ





Bu sefer ki bebek şekerlerim 2 ayrı hamile arkadaşım içindi.Toplamda 6 modellik bir sepet gibi oldu.Emzikli, biberonlu ve papyonlu ayıcık.Ayrıca aralara kattığım lavantalı kedicikli ve uğur böcekli keseler. 

Bir sepet DAĞHAN bebek için, diğer sepet haftaya Dünya'ya gelecek olan KUZEY bebek için...






ERDEM BEBEK İÇİN YAPILAN ŞEKERLER....







 + + +
FERHAT BEY'İN KIZI İÇİN HAZIRLANAN ŞEKERLER VE KAPI SÜSÜ











+ + +
SEVGİLİ NUR PERİ'NİN 4. DOĞUM GÜNÜNDE DAĞITILMAK ÜZERE ANKARA'YA GİDEN MARAKASLAR :)







 + + + 

MİNİK BERRA'NIN 2 YAŞ DOĞUM GÜNÜ İÇİN ISPARTA'YA GİDEN RENKLİ MARAKASLAR :)








 + + +

DÜNYA'YA YENİ GELECEK OLAN CEYLİN BEBEK İÇİN ALMANYA'YA GİDEN BEBEK ARABASI ŞEKLİNDE BEBEK ŞEKERLERİ..









+ + +

NACİ ŞAHİN BEBEK İÇİN,KARIŞIK HAZIRLADIĞIM İKİ MODEL OLAN BEBEK ŞEKERLERİ :)







 + + +
ERAY BEBEK İÇİN HAZIRLADIĞIM, SEPETLİ BEBEK ŞEKERLERİ







1 yorum:

  1. bu sekerler mükemmel, gercekten harika...

    Kutluyorum, basarilarinizin devamini diliyorum.

    yeni evliyim, eger birgün anne olursam , kesinlikle bu adrese basvurucam bebek sekerleri icin...

    YanıtlaSil

Değer veripte yorum bıraktığınız için teşekkürler...