12 Ağustos 2010 Perşembe

KEÇE MODEL-78

MODEL - 78 - EL YAPIMI KEÇELER

EVEEEET ....ne zamandır yazmaya çalışıyorum ama bu akşama kısmetmiş.Oldukça uzun bir boşluğum oldu ve bu boşlukta yine bir şeyler çıktı ortaya  :) Bir keçeye el sürmemiştim o da nasip oldu.Keçeleri alalı çok ama çok olmuştu fakat ancak fotoğraflayabiliyorum modelimi.Bunlar tamameeen el yapımıdır.Saf renkli keçenin benim elimde şekil almış halidir.Gerçe daha önce keçeyle çalışmadığım için keçeye uygun bir makasım yok ama yine de bir şeyler yapmayı başardım kurdela makaslarımla.Daha da gelişecek ve çok daha değişik şekiller alacak ama şimdilik dayanamayıp hemen sıcağı sıcağına paylaşmak istedim.
Bebek tulumu formları istenilen renkte istenilen modeller katılarak oluşturulabilir.Çift taraflıdır.Yani arkası önü bir.Arkasında çubuk gözükülüyor sanılmasın lütfen :)

Erkeğe ve kıza uygun olarak istenen renk, şekil ve detay eklenebilir.Doğum için düşünülebileceği gibi , doğum günleri içinde hoş bir hatıra olabilir.Lavanta ya da şekerle sunumları mümkündür.


Fotoğrafı çekim saatinde gün ışığı batmak üzere olduğu için salında pembe kırmızımsı morum ise siyah gibi çıktı.Bilgilendirmek istedim..

Ve 1 yaş doğum günleri için kullanılabilecek ikramlık renkli çubuklar..Her yaş için uygulanabilir.Üstelik isim baş harfleri olarak ta dizayn edilebilir.Üzerine istenilen nazar boncuğu, inci, pul gibi..değişik materyaller konulabilir.
bebek arabası..

Yada hepsi karışık paket olarak doğum ve ya doğum günleriniz için hazırlanabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değer veripte yorum bıraktığınız için teşekkürler...