30 Ocak 2011 Pazar

AŞK CUPCAKELERİ PİŞİYOR....

Yepyeni bir projeden bahsediyorum şimdi size :)) Alttan alta uğraştığım, araştırdığım, bilenlere danıştığım, fikir aldığım ve gönlümü verdiğim bir projeden.Şekerleri biraz daha tatlandırdım...CUPCAKE haline getirdim onları :) Evet evet..BUTİK CUPCAKE yapıyor artık bonbon! Yani bebek şekerinde ve nikah şekerinden sonra...O özel günleriniz için şimdi de CUPCAKE,KURABİYE!:) Yayınlamadığım bir sürü emeklerim var aslında...Ama tam da sanırım oldu,  oluyor dediğim aşamada artık sizinle paylaşıyor ve size gönderiyorum.Doğum,doğum günü, düğün, nişan,söz....Süpriz bir hediye belki sevdiğinize...Katı kurallarım yok, uçuuk fiyatlarım yok.Ne öğrendiysem bu en özel anınızda sizinle paylaşıyorum.Ne isterseniz birikte oluşturuyoruz..Daha eklenecek detaylar var birr sürü...Ama küçücük bir başlangıç yapmak istedim..Hoşgeldin hediyesi olsun diye..Hemde özel bir güne hazırlanırken herkes ufaktan ufaktan...Benim de bir katkım olsun istedim!:)

Hafta içi 1 yaş doğum gününe eşlik edecek cupcake ve kurabiyelerim..Bende en az onlar kadar heyecanlıyım:)

ŞİMDİ YENİ BİR PAKET HAZIRLIYORUM!!Henüz hazırlıklarım tamamlanmamış ta olsa heyecanımı daha fazla içimde tutamayarak paylaşmak istedim...Belki aranızda küçücük bir bütçe ile sevdiğinize taptalı bir kargo yollamak isteyen vardır??

KUTUSUNDA 6'LI AŞK TEMALI CUPCAKE SETİ  AÇILIŞIMA ÖZEL SADECE : 20 TL!!! :)

İSTER MİSİNİZ???:):)






İstediğiniz renk kombinasyonunda, istediğiniz sayıda. O halde heme planlayalım : mailto:sbonbonbutik@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değer veripte yorum bıraktığınız için teşekkürler...